Wednesday, November 25, 2009

mari berborak bersama apit SPG

aku : apit, nnt ikt aku g ushar gitar akustik.

apit : boleh2!! kat mana?

aku : bentley damansara or kat sunway la.. aku mls nk g bb..

apit : okay2!! ko nk angkt terus ke nk ushar harga?

aku : ushar harga dlu.. nnt aku nk beli lain hari..

apit : orait2.. nnt kau roger aku..

aku : okay2.. naik kete kenari ko la.. tak pernah ak merasa naik kete kau!

apit : boleh jeeee... takpun nnt ak try mintak cps mak aku.. baru ar rare naik satria neo cps!

aku : wahhh!!! gle stylo!! aku nk pkai kot la camtue.. stylo lebeyh nnt!

apit : pkai suar pendek ngn tee jew.. nmpk humble skit..

aku : kurengg la bhai! pkai boxer ngn pagoda jew.. btul2 humble tue.. hahahahahaha!!!

apit : wakakakakakaka!! kang tokeh kedai gtar tak kasi kita masuk lak nnt..

aku : laaaa... kata nk humble... ape brg nmpk stylo tp naik kancil jew.. wakakakakakakaka!!

apit : orait2!!! boxer koyak ngn pagoda... cnfirm humble glerrr... hahahahahahahah!!!

aku : then kita g busking kat kl.. selamber jew... baru ar seniman! wakakakakakaka!!!

apit : wakakakakakakakakakakakakaka!!! bodoh!!


* waktu kejadian ini berlaku, kedua-duanya dalam keadaan stone.. hahahahahaha!!!

No comments:

Post a Comment