Tuesday, December 8, 2009

tawakal sahaja

"report awak copy and paste sahaja kan!!"

arghhhh!!!

tension2!!!

report salah print plak. penyelia projek dah membebel siap kena tuduh copy and paste dari report orang lain. actually, report yang ada pada dia tue sebenarnya bahan rujukan aku. member aku bleh plak salah print report plak. dia g print bahan rujukan tue plak. sekarang nie, nasib aku ngan group aku bergantung kat penyelia projek plak. atas budi bicara, kena la kami mengadap ketua jabatan nk explain perkara yang betul. macam-macam hal la. cuai sikit je habis datang masalah besar.

diri sendiri gak yang salah. kalau tahu jadi camni baik aku je g print aritue. nak mengeluh pun dah takda hasil. tunggu dan lihat je ape akan jadi nanti.


*saat ini penulis sedang berusaha menggantungkan diri di ruang tamu rumah sewanya ..

No comments:

Post a Comment