Friday, January 1, 2010

aku dah lama tak buat ini ...

1.Bekas kekasih saya adalah :
lari jauh dari saya. mana pegi pon saya tak taw.

2.Saya sedang mendengar:
dengkuran orang yg sedang tido. DIAMLAH!!!

3.Mungkin saya patut :
menjadi wakil negara dalam acara renang berirama kategori bawah 12 tahun.

4.Saya suka :
menutupkan mata ketika sedang tido.

5.Sahabat-sahabat baik saya :
rakan-rakan dari sekolah tadika 5 tahun sehinggalah sekarang dan selama-lamanya. GO POP SODA!!!

6.Saya tak paham :
kenapa saya amik paper analisis litar sebanyak 3 kali?

7.Saya kehilangan :
tapak kaki saya ketika pulang dari sambutan tahun baru yang lalu.

8.Ramai yang berkata :
wak tue amik ais ek? BODOH!

9.Makna nama saya :
NOT FOR SALE.

10.Cinta itu adalah:
perkataan dalam bahasa melayu.

11.Di suatu tempat, seseorang sedang :
ape nie? TAK PAHAM!

12.Saya akan cuba :
berusaha menjadi yang terbaik. HUH!

13.Ayat SELAMANYA membawa maksud :
sila rujuk kamus dewan bahasa dan pustaka.

14.Telefon bimbit saya :
Nokia

15.Bila saya terjaga dari tidur :
saya akan buka mata.

16.Saya paling meluat apabila :
pasukan bolasepak menang sekali tapi tewas 50 kali.

17.Pesta/Parti adalah :
tempat menghasilkan manusia.

18.Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah :
kerengga dan semut.

19.Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah :
dalam perut sebab tiada dosa.

20.Hari ini :
saya di Cameron Highland bersama keluarga Sri Mahsuri.

21.Malam ini saya akan :
berjumpa cik missy.

22.Esok pula saya akan :
unknown.

23.Saya betul2 inginkan :
hidup yang tenang dan bahagia bersama orang tersayang. CEWAHHH!!

24.Ketika sy lihat wajah sy di hadapan cermin pagi ini :
jerawat baru!

25.Pusat membeli-belah atau arked permainan? :
arked permainan. belajar jadi parents.

26.Makanan Barat atau Jepun? :
Barat

27.Bilik yang terang atau gelap? :
gelap dengan lampu cahaya yang suram. tidoooooo

28.Makanan segera adalah :
untuk orang yg malas masak.

29.Ayat terakhir yang sy katakan pada seseorang :
D tue ape?

30.Siapa yang sy nak Tag :
pembaca blog saya.

No comments:

Post a Comment