Friday, April 9, 2010

gua tulis ini

bila belum dapat bukan main rajin mencari.
bila sudah dapat apa yang dimahukan, senang-senang lupa.

yup! mmg betul kn? gua pn selalu gak jadi camni. gua minat gitar, tapi bila gua dah beli gitar tue, gua jadi lupa nak jaga. tapi ayat kat atas tue takda kaitan dengan gitar pn. semua pasal idup gua.
tapi manusia tetap manusia. tak lari dari melakukan kesalahan dan kesilapan. gua silap ngan lu. gua kadang-kadang bz smpai gua ignore lu. tp jujur la gua cakap, gua tak pernah lupa lu. gua tau lu ssh nk percaya cakap gua. takpe gua tak kisah. nanti bila 1 masa insya'allah lu percaya apa gua cakap. gua tau kalau gua tak sempat ikot plan 2 tahun tue, lu tinggalkan gua. gua paham. tapi sampai sekarang gua set kat dalam paleotak gua yang gua mesti ikot plan tue. gua tau lu byk sabar ngan gua, klau lu bini gua sekarang pon dah tentu lu cium bau syurga punya. gua tau byk kali dah gua minta maaf kat lu. tp memang gua akui la yg gua byk salah ngn lu. gua bukan orang suci beb. gua kotor dari lu. lu jgn amik hati bila gua tulis camni. gua just nk bgtau je. gua tau sekarang nie lu rasa gua tak serius, dan tak pernah serius ngn lu. takpe, lambat laun lu tau la yang gua serius dari dulu lagi. ada orang pernah cakap kat gua,

"kalau letak harapan tinggi gunung tapi bila 1 masa harapan tu hilang, siap sedia la nak hadapinya ..."

gua dah ready dah. dari dulu lagi dah ready. minta-minta harapan gua tak hilang la. klau hilang gak, itu dah kerja tuhan.

chow!

No comments:

Post a Comment