Thursday, August 27, 2009

bazaar atau pentas peragaan?

dimulakan dgn perbualan telefon.

aku: kau katne?
dekman: kat umh mmber aku nie. apsl?
aku: pg bazaar jom! aku tak beli lg juadah berbuka nie.
dekman: relaks ar! pkul 6 kita gerak.
aku: orait!

masa: 6 petang.
lokasi: bazaar ramadhan.

ak dh set kat paleotak ape yg ak nk beli.
memandangkan ada lauk kat umh, so ak nk cr air soya jew.
so, mata ak pon melilau la cari air soya kat setiap kedai yang ada kat situ.
tiba-tiba..
astaufiru'allahalazim..
ak kat dlm crita america next top model ke?
nk cari mknn ke nk jual badan?
takda lagi seksi ke pkaian korang?
prempuan-prempuan...
(p/s: aku tak maksudkn semua prempuan sama okay. maaf!)

kawan2..
hormatlah skit bulan ramadhan nie..
kau nk seksi2 kat umh la..
takpayah la nk pkai baju ketat kat tmpt rmai orang camnie..
dh terkurang dh pahala puasa ramai orang..
aku bkn sengaja pandang..
aku terpandang..
itu pun sbb ak nk cr air soya wat berbuka..

peliklah..
diorang nie tak segan ke?
takpela..
mungkin kali nie tak segan..
tp bila dah mngadap tuhan nnt baru tahu nk segan kowt..
ingt wehh..
kat sana nnt ada tv lg besar dr tv plasma tau tayang ape korang buat kat dunia dulu..

p/s: untuk itu, aku berazam taknak lg ke bazaar...takot~

No comments:

Post a Comment