Tuesday, August 18, 2009

taubat by opick

salam.

maaf ye kwn2 sbb ak lame tak update crita2 baru.
ak dh pulang ke politeknik.
so, agak bz skit.
lgpon malas nk ke cc untuk on9.
yela ak kn org ssh tak mampu nk beli laptop dan berukband.

ok.
bulan syaban dah nk berlalu.
bulan ramadhan dah nk tiba.
excited lak nk puasa nie.
maklumlah, bulan pnuh keberkatan kn.
takkn nk tolak pluang tmbh bekalan untuk hari penentuan kelak kn.

sblom ak mngundurkn diri wat kali nie.
ak nk kongsi lirik lagu taubat dr opick.
lagu nie btol2 wat kita insaf untuk kembali ke jalan Allah.
so klaw nk tgk video lagu nie,
sila lah ke youtube dan taip je opick.

akhir kata,
selamat berpuasa kawan2 smua!
jangan ponteng2 lg ya!
kita kan dh tua kn!

TAUBAT by opick:

wahai tuhan
jauh sudah
lelah kaki melangkah
aku hilang
tanpa arah
rindu hati sinarMu

wahai tuhan
aku lemah
hina berlumur noda
hapuskanlah
terangilah
jiwa di hitam jalanku

ampunkanlah aku
terimalah taubatku
sesungguhnya Engkau
sang maha pengampun dosa

ya Rabbi
ijinkanlah
aku kembali padaMu
meski mungkin
takkan sempurna
aku sebagai hambaMu

ampunkanlah aku
terimalah taubatku
sesungguhnya Engkau
sang maha pengampun dosa

berikanlah aku
kesempatan waktu
aku ingin kembali
kembali

dan mesti tak layak
sujud padamu
dan sungguh tak layak
aku

ampunkanlah aku
terimalah taubatku
sesungguhnya Engkau
sang maha pengampun dosa

berikanlah aku
kesempatan waktu
aku ingin kembali
kembali kepadamu

No comments:

Post a Comment