Thursday, August 27, 2009

bismillah

"ya allah, kuatkanlah iman hambamu ini. amin"

aku kena kuat!
jgn ikut kata hati yg mengajak kita buat benda2 tak elok neh.
sudah2 la dgn dosa2 yang pernah aku buat dlu.
ak taknak ulang balik dah.

bulan nie bulan mulia.
mohonlah apa yg nk minta dari Allah yang maha berkuasa.
lakukanlah segala amal ibadah.
hindarkanlah segala dosa.
moga2 kita mempunyai bekalan yg mencukupi di sana kelak.

Allah kan maha adil.
klau di dunia kau tidak berjaya mungkin di akhirat nnt sebaliknya.
itu yg aku tanamkn dlm diri aku.
alhamdulillah, aku lebih tenang dari masa dahulu.

moga-moga semuanya akan berkekalan sampailah akhir nafas aku.
moga-moga tidak terhenti sujudku padamu ya Allah.

" Ya Allah, kau ampunkan dosa-dosa ku ya Allah. Aku menyesal dengan perbuatanku dahulu ya Allah. Ya Allah, kau kuatkanlah imanku, semangatku, pedomanku hanya diatas jalan-Mu ya Allah, sesungguhnya kau maha mengetahui dan maha mengasihani. Amin "

No comments:

Post a Comment