Thursday, May 27, 2010

okay, ini baru entri untuk cik MISSY

YE!!!
tau kenapa gua mulakan entri nie dgn ayat "YE!"? hal ini disebabkan salah faham yang berlaku ke atas seseorang yang menganggap entri sebelum ini untuk dia. maaf, anda salah. ini barulah entri untuk lu. lu sering gunakan perkataan YE kan? so kalau lu nak terasa untuk entri ini, baru betul. sebab ianya ditulis untuk lu. kelakar, dah ulang banyak kali entri sebelum nie bukan untuk lu tapi still lagi tak percaya. ceh!

okay. mari dengar celoteh gua kali nie. mestilah berkaitan untuk lu CIK MISSY(untuk meyakinkan ini untuk lu gua saja kasi tulis besar-besar nama lu. jangan marah!). gua peliklah, gua nak caring lu pun tak boleh. salah ke beb? okaylah kalau lu rase gua anggap lu cintan gua lagi, lu silap la beb. lu dah ade yang punya la, so gua malas la nak tangkap cintan ngan lu lagi. lagipun gua dah takleh terhegeh-hegeh kat lu. "YOU LAMBAT" kata lu la. so, gua dah anggap lu kawan gua je. lu taknak terima gak tak tau la.

gua caring sebab lu member gua. back to basic lah sebelum kita bercintan dulu. ala yang dulu gua selalu ignore lu tue, yang gua selalu tak bersungguh-sungguh tue. kata lu la. well, gua tak buang kawan. so kalau gua caring lu bukan atas sebab apa-apa cuma gua just nak tau lu sihat ke ape. okay CIK MISSY?

gua caring pon untuk gua tambah pahala gak. gua bukan solat 5 waktu lengkap pun. dengan cara nie la gua dapat tambah sikit-sikit pahala gua kat sana nanti. bukan ape, buat tambang bas gua nak ke syurga nanti. gua bukan fikir untuk dunia je, akhirat pon sekali kena fikir. harap-harap lu jangan la amik kisah sangat kalau gua caring. gua tak tau la hayat gua sampai bile. kalau esok-esok gua dah takda, jangan la pula lu terasa sedih sebab tak menghargai ke'caring'an gua sekarang nie. cukuplah lu tak menghargai apa yang gua cuba buat kat lu dulu. la nie gua dah bukak buku baru. yang lama biar gua simpan jadi pekasam. boleh cerita kat cucu cicit gua nanti. biar lah diorang tau atok diorang dulu jiwang gak.

oh ye, pasal cari awek. lu takyah la suruh gua dekat-dekat dengan MEGAN dah. gua pun dah takda ati kat dia la beb. gua anggap dia kawan gua bukan lebih dari kawan. lu sudah-sudah la nak paksa gua ea. takpe, lu jangan risau pasal jodoh gua. lagipun jodoh bukan datang dari lu, kan datang dari tuhan. susah-susah sangat nanti gua suruh je mak gua carikan. lagi baik dari apa yang lu suruh nanti. wah! mesti lu panas kan? jangan marah, gua cakap je benda yang betul.

bab operation pulak, lu jangan lupa buat operation tue. bagitau parents lu. kesian kat mak ayah lu. diorang wajib tahu hal-hal camnie. jangan lak lu buat-buat bodoh ngan operation nie ea. ohye, bagitau kat boyfriend lu sekali. time-time nie la nak tunjuk kasih sayang dia kat lu. bukan jauh pon nanti kan? operation kat kl kan? bukan sruh dia datang taiping. so, takda masalah la kowt rasanya kalau betul-betul dia sayang lu nak buat bini. oh silap, ISTERI. kalau takde masa, waktu melawat kan selepas waktu kerja. ala seremban dengan kl sejam setengah je. sempat la jenguk lu sekejap. sekejap cukup baik dari takda kan? be strong masa operation nanti ya! selawat banyak-banyak ea. gua doakan lu selamat operation nanti dan cepat sembuh. nanti boleh karaoke lagi!

okayh la, gua malas nak membebel lagi. dikesempatan ini(cam raya lapulak!) gua nak mengucapkan selamat ber'honeymoon' dan bercuti bersama orang tersayang. nanti kalau lu ada masa free nak lepak ngan gua just halo je gua. insya'allah kalau gua tak bz gua datang ek. lagipun gua ada novel nak kasi kat lu. gua dah janji nak kasi so kena la buat. nnt ada plak yang kata gua tak bersungguh-sungguh lagi.

gua chow dulu la ye.oh ye, lupa plak trademark gua.

"ini cerita yang gua tak pernah reka."

No comments:

Post a Comment