Saturday, May 22, 2010

tiada dan akan pergi

ini yang akan gua buat.

gua benci nak buat tapi gua terpaksa. semuanya untuk lu, dia dan cinta gua kat lu. gua taknak rosakkan hubungan lu dengan dia. untuk itu, gua akan pergi dari lu. biar gua simpan semuanya dalam hati gua. yang penting, lu sentiasa ada kat hati gua walaupun lu dah takda sebelah gua lagi. memang sakit tapi gua kena harungi juga. bagi gua, ini memang terbaik untuk lu.

bergembiralah. gua akan senyum bila lu gembira dengannya. jagalah hubungan lu baik-baik. gua sentiasa doakan yang terbaik untuk lu dan dia. biar sahaja gua tengok lu dari jauh. apa yang gua lakukan ini bukan untuk diri gua tapi untuk lu dengan dia.

"D, terima kasih sebab beri peluang untuk i datang dalam hidup u. i bersyukur ditemukan dengan u walaupun sementara. walaupun penamatnya tak seindah yang i nak tapi tak apa. mungkin bukan jodoh kita untuk bersama. terima kasih sebab menyambut i dulu. semua kenangan kita akan i simpan dalam hati i. senyumlah d, moga-moga apa yang u nak dalam hidup u akan tercapai. i doakan yang terbaik untuk u. u yang terakhir dan tersayang walaupun u bukan yang pertama."

lihat kau dari jauh. yang terakhir dan tersayang sudah pergi. takkan ada lagi yang baru akan muncul. janji aku akan aku tunaikan. inilah janji aku.

i'll go ...

ini cerita yang tak pernah aku reka.

No comments:

Post a Comment